DESTIANTION & PRIS

Sverige

Fri frakt på alla ordrar över 1 000 SEK
Hämta i Showroomet, Nybrogatan 36 i Stockholm 0 SEK
UPS 200 SEK på ordrar under 1 000 SEK

Europa

Fri frakt på alla ordrar över 1 000 SEK
UPS 200 SEK på ordrar under 1 000 SEK

Global

Fri frakt på alla ordrar över 1 000 SEK
UPS 500 SEK på ordrar under 1 000 SEK

PARTNER: UPS

HUR LÅNG TID TAR DET FÖR MIN LEVERANS ATT LEVERERAS? Efter att varan har blivit tillverkad om den inte finns i lagret.

Sverige - 2-3 dagar 
Europa - 3-5 dagar
Global - 5-10 dagar

EJ UTLÖSTA PAKET

Paketet ligger på Postens utlämningsställe under fyra veckor.  Skulle paketet inte hämtas, så returneras varorna till oss. För alla paket som inte löses ut förbehåller vi oss rätten att debitera kostnader för returfrakt, expeditionsavgift och hanteringsavgift, för närvarande 300 SEK.
 

BYTE OCH RETURER

Är du inte nöjd med något du beställt har du 14 dagars ångerrätt efter det att du mottagit varan, förutsatt att varan inte varit använd. Ångerrätt gäller allt i butiken. Du står själv för returportot när du skickar tillbaka en vara.
Returnerat plagg måste vara i godtagbart skick och det är Amoress Stockholm som avgör. Detta gäller inte om du har specialbeställt en vara så att den blir anpassad bara efter dig. Tex med dina initialer i fodret eller måttbeställningar.
För att varan ska gå att sälja till nästa kund.


REKLAMATION

Om en vara är felaktig eller felexpedierad ska du så snart som möjligt kontakta info@amoress.se och ange felet, så får du information om hur du ska gå tillväga. Vi står för kostnaden vid dessa returer. Transportskada ska anmälas till utlämningsstället så snart skadan upptäcks.